Hvordan lykkes med salg?
Vil du bli bedre på salg? På denne gründercafeen vil ta opp viktige temaer for å lykkes med salg og kundekontakt. Det å ta kontakt med mulige kunder er et stort hinder for mange.
På denne gründercafeen ser vi på ulike grunner til hvorfor salg er et tema mange sliter med. Vi vil også gi deg tips og råd for hvordan du går fra å være nølende til å være en fremoverlent selger som synes det er gøy å jobbe med å få nye kunder.
Du vil få innblikk i:
Hva kan du gjøre for å få en god kundedialog
Hvordan skape trygghet hos kunden
Hvordan stille de gode spørsmålene
Hvordan lytte til kundens behov
Hvordan du kan overvinne mentale hindre for å ta den viktige telefonen
Hvilke egenskaper må en god selger ha – vi vil høre din mening
Hvordan opptre når du møter motgang
Hvordan håndtere kunder som har dårlig tid
På denne gründercafeen vil du få høre hvordan Rishu Prashar fra Firmaanbud har jobbet med salg. Han har over 15 års erfaring fra blant annet VG, Finn.no, Mitt Anbud og Sector Alarm. Rishu oppnådde svært gode salgstall gjennom å tenke nytt og annerledes når det gjelder hvordan man snakker med kundene.
I tillegg til dette vil Paul Bø og Marius Sandvik fra Etablerertjenesten fortelle om sine erfaringer rundt hva de opplever etablerere sliter med når det gjelder salg.
Vi vil også legge til rette for «rollespill» der du kan prøve deg som selger overfor oss i etablerertjenesten og de andre deltakerne på gründercafeen. Her kan vi spille både vanskelige, velvillige og distre kunder. Dette blir gøy! Bli med på gründercafe på Årnes.
Det blir enkel servering.
OBS! Begrenset med plasser.
Påmeldingsfrist 21.mai.
Arrangementet er gratis, men dersom du ikke dukker opp uten å ha sagt i fra fakturerer vi et gebyr på kr 500,-.